AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, June 26, 2006

hanya untuk dia....

almost 5 days aku tak update blog nie kan....

ermm ok aku citer satu satu erkk...ermm rabu ari tue kan aku balik kl....then aku drive balik cyber on thursday....that day nothing interesting yg berlaku cumer aku settle kan aku nyerk credit transfer and ade la form-form yg ada nie...

then mlm aku g umah naem before aku balik kl....tolong die pasang curtain....


nie ruang tamu die...langsir tue la yg kitorang pasang ari tue...kelaka actually...time pasang palang langsir tue la yg kelaka...hampir dekat 2 jam kitorang pk camner nak kasi palang tue tergantung....ntah la tak tau kenape jd bodoh kejap....then at last boleh gak...da la takleh nak drill dinding tue.....

nie bilik die...ermm clean and tidy la decoration bilik nie....

nie dekorasi di depan bilik tidur utama...tue sumer collection die...huhuhu....


nie ruang tamu die lagi...

then jumaat tue aku demam....agak teruk gak la aku demam...so aku rest jerk kat umah tak kuar....tak laratl...

then sabtu siang tue pas kakak balik dr keje marshall die kat melawati....aku, my sista, fina, adik and a'a....g OU tgk wayang...aku g tgk fast and furious 3....that's a good movie....tp bg sape yg minat drifting la...kalo yg minat race maybe kate citer tue bosan...and aku ske lagi satu sebab die lari dr citer fast and furious yg lama....

then mlm tue plak....serius la plan aku sgt tak berguna....satu aku menunggu someone that i tunggu-tunggu die dtg dr penang....so ingat nak jumpe that nite...unfortunately die bgtau lambat...sebab time tue aku da kuar ngan zuren sebab nak g jumpe my besfren yg aku rindu sgt....so kitorang g planet....before that aku g jumpe adik aku kat BB....afi tunggu kat sane...so g la jumpe die kejap...cian kat die...mesti letih gile....then g depan planet cam bosan....so disebab kan boy ade kat glow....kitorang pon masuk glow secara free....ermmm crowded and pack...tak ske nyerk.....so just menari lagu-lagu tak best..then aku duduk jerk la....tgk kerenah bebdk nie....then pas tue lepak kat lotus...palee ngan dayah da tunggu kat sane...borak dan borak pastu terus g anta zuren balik sebab kakak aku da nak g melawati kol 5 pagi psl marshall ape ntah....

tp ahad aku sangat tekejut...actually aku agak dispointed time tue sebab si dia yg aku

me and zuren

tunggu tak mesej pon nak jumpe ke tak nak...then naem la yg dok pakse aku ajak die kuar...so aku tanyer la...then die kate die ikut naem...so aku ok jerk...then g jumpe kat OU....tgk wayang citer yg kami memang ske....aku ngan die tak abes2 ngan citer tue...iaitu scary movie4....huhuhuh....kitorang berdialog dlm panggung tue....uhuhuh...mane tak nyerk berkali-kali tgk citer tue...then naem g umah uncle die aku dpt la dok berdua ngan die...so lepak coffee bean....borak la...sharing our story....our life...tp disebab kan aku nak bersama die...aku cancel nak balik mlm tue...aku tak tau la aku rase cam aku nak jer bersama die selamanya...die sweet sgt....aku lepak umah naim sepanjang mlm....then aku balik kl kol 4 pg setelah sumer da tido....kalo ikut hati malas nak balik...tp aku pakai kete kakak aku kan...so balik la sensorang...tp aku takleh nak tido asyik ingat kat die jerk....uwwaaa....kenaper nie.....aku rase nak jerk spend time ngan die...aku sangat suke dan aku leh kate aku cinta kan die....tp aku yakin hanya aku jer yg rase perasaan tue kot....tp aku memang sayang kan die...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home