AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, June 21, 2006

day by day

isnin aku start kelas...memang aku bersemangat gila...aku pon tak tau kenape...tp aku betolak dr umah pg isnin tue gak la...ngan aid...sampai around 850 dan kelas aku start kol 9...first class dr ali...ermm azab la 3 jam kelas die...dr kol 9 sampai kol 12 then pastuh kol 12 aku ada kelas consumer behaviour sampai kol 2...5 hours straight...nonstop...memang pecah kepale aku...then pas kol 2 br aku lunch....kol 4 ade kelas industrial marketing sampai kol 7...wohh 8 hours class...serius aku rase tak larat sangat....siap aku tido kat last class aku sampai kene tegur kan lecturer dr shingi "you look so sleepy...i know watched football yesterday"...hhuhuhuhu...

then mlm tue g tgk wayang kat klcc ngan shah, rina, alissa and nadia...i serius letih semalam but i drive ke saner...sebab i think better i drive sebab leh kurang kan sakit kepale i nie...tgk wayang tiket free citer scary movie 4 for a 6 times....tgk ngan crew xfresh fm...ermm serius kelaka but then aku teringat kat nazri....terriyaki sushi shasimi....fujitsu....huhuhuhu.....

then ari nie selasa kelas aku start lambat....kol 4 so aku bgn kol 1130 sebab naem ajak lunch ngan die...so g la lunch ngan die irni amek aku ngan yoga....lunch sekalik ngan thila....then aku dijemput oleh alissa tuk lunch sekalik so aku siap la nak g kelas..

kat kelas ari nie hanya 30minit jerk dr 3 jam sebab first class biase nyerk balik cpt....then pas kelas kitorang lepak umah alissa and nadia...dpt la tgk citer aku t'lah jatuh cinta...serius i love agnes....and im happy i dpt gak beli album die 'whaddupp...A'....serius best....then g makan kat sri malee reramai....huuhu...

mlm nie aku tido bilik yoga...sajer nak lepak bilik dorang....huhuhuh....
actually 2 hari nie ada la beberapa mende berlaku tp aku malas nak citer sebab aku malas nak pk...aku nak lupe kan...

ermm tap cepul aku nak mintak maaf kat ko....kalo aku ada buat salah kat ko....dan aku takde kene mengena ngan sumer nie....die hanya pesan jerk kat aku....tp aku doakan sumer ok....aku sayang kat ko...

utk abg aku buck...happy birthday to u...may God bless u...aku doakan kau murah rezeki dan berbahagia selalu....dari adik mu yg comel..ahaks.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home