AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, May 25, 2006

creating my own world

ari nie aku lagi relax..and tak preasure cam sebelum nie...but one thing aku tak paham ape berlaku keatas aku arinie...aku cpt rase lapa dan nafsu mkn tue mebuak buak...cam aku bkn makan tuk aku sorang lak...ahakss... matilah aku...
ari nie aku da cover 4 chapter dan tinggal 5 or 6 chapter lagi...tp ok la...everything going well...for tomorrow paper...which is multimedia marketing...thanx to jepp and adlie coz sudi diskas ngan kitorang psl video, workshop and everything...i got something form them...
ari nie aku, lysa, rina diskas psl rancangan tuk jumaat mlm nie...hhuhuhu...blum ape ape da buat tentative for the event..ahaks...menarik tue...yg akan follow nanti..shah, nadia and one more person...yeay~~ tak sabar arr...
ermm...aku da call lan about this 27...aku nak postpone but then lan laks ckp yg die pon tak balik kl lagi...so ok la tue...cumer aku cam tak tau bile akan jumpe cepul...ermm sebab aku tak tau biler aku akan ada kat umah....ermmm...takleh nak rancang lagi la...
lupe laks...irny sori aku tak dpt teman kau td...seb baik ade lobo...kalo tak sure ko sorang...at least u got a lot of things for tomorrow kan...huhuh...nak sedap kan hati tol la aku nie...
aku teringat kat someone la...tp aku tak tau bile aku dpt jumpe die...sedih nyerkk....aku tau die sebuk keje...nanti ade rezeki aku g lepak umah die la...
ermm...10hb jun nie aku ade reunion...aku da byr tuk aku ngan yus....alamak rindu arr kat yus...ahaks...ermm aku harap yus free time tue....sebab aku takde transport nak pg...dan tak nak la pg sensorang....yus keje time tue...hopefully kau dpt cuti....huhuhu....
wish me luck...2 more to go...huhuh...tak sabau nak abes...yeay~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home