AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, May 20, 2006

happy in a sadness...

aku sedih kalo kawan aku sedih
tp aku takkan marah kalo kwn aku marah..
sebab buat aper aku luap kan bara yg membakar..
sebagai kwn aku perlu jd air...
mengalir ikut corak...menyejuk dan tenang...
dalam pada itu kenape masih ade yg terluka...

bukan niat aku utk luka kan kau...
aku tau itu bkn kau...
tp kau bknlah aku...
aku takkan salah kan kau
kalo kau masih marah pada aku...
tp bkn camtuh cr utk ko luah kan ape yg kau rase...

aku memang tak paham...
kenaper senang aku memahami org...
tp susah tuk org lain memahami aku...
aku bkn org yg sukar...
aku lah org plg di bawa bebincang...
aku bkn jenis melatah tanpa sebab....
dan aku sentiasa bg peluang pd diri aku dan kwn aku...
tp kenape mesti aku yg terima semua...

tp aku besyukur...
aku yg aku hajati selama ini
utk mencari kwn kwn yg ape aku nak...
dimakbulkan...
aku temui kwn kwn yg aku kenal erti hidup...
dan erti lumrah sebagai kwn...
bkn semua nya indah...
jgn la aku harap ape yg aku harapkan...
aku besyukur...

p/s to song...i'm so sorry...kalo buat kau terasa...aku leh terima kalo ko tak maafkan aku...aku ikhlas kwn ngan kau...thanx 4 everything...aku doakan persahabatan kita akan bekekalan...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home