AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, May 22, 2006

hujan hatiku...

ermm mlm nie aku rase keadaan seperti mewakili aku...angin kencang dan hujan akan trn...aku menangis...aku keliru...dan aku simpati...tp aku tesepit di sebalik erti persahabatan...
aku sgt sayang kwn2 yg rapat ngan aku...kalo dorang senang aku tumpang senang...kalo dorang enjoy aku tumpang gembira....kalo dorang sedih...aku pon akan sedih...aku tak mampu lihat kenkwn aku dlm keadaan susah...aku akan rase susah nyerk jg...aku sgt sensitif dgn persahabatan dari percintaan...once aku sayang org tue..sampai bebile aku akan sayang die...
but please...jgn la camnie...kau akan rosak kan diri kau...be strong man...aku percaye ko kuat...hidup nie memang camnie....kite takkan menang selamanya...kita akan kecewa...memang senang aku ckp...tp itu hakikat nya...aku tahan ape yg aku rase...sebab kalo aku lemah...keadaan takkan tenang...pecaya la...aku ade bersama kau sampai biler biler...even anything yg berlaku keatas aku or kite...kau kene tahu yg kwn2 kau sygkan kau...let it go..don't give a damn...aku tahu kau mampu atasi...dan aku tahu ko mampu lakukan ape saje...tp fikirla sebelum betindak...aku, kwn2 kau syg kan kau...
ermm aku ari nie dpt gak makan secret recipe...dan aku beli perfume cartier, summer collection and sehelai baju zara...tp aku tak puas lagi...byk yg aku nak tak dpt lagi...hhhaaaiiihh..
malas nyerk nak study...selase aku ade paper...wish me luck guyss...tomoro aku strugle la...hhhaaaiihhh...
ok la aku nak mandi then aku nak tido...angin kuat nie sedap tido...selamat malam kenkwn...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home