AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, May 12, 2006

bingung...

aku cuba untuk lari dari ape yg aku rase....tp aku tak mampu...selama ni aku kuat...tp skang aku lemah ngan emosi aku sendiri....kenapa mesti sekarang...kenapa mesti masa aku perlu tempuhi keadaan sukar sekarang...waktu aku perlu berperang demi kejayaan.....aku bingung....memang bingung....
ketika aku cuba lupe siapa die...die hadir jua...tanpa aku duga...aku tau aku sayang dia...tp hanya sayang kan dia....walau camner pon aku bz kan diri...aku akan ingat kat die...kekadang aku rase aku cam da giler....bingung la camnie....
aku balik cyber nie pon bersebab....huhuhu...kelaka la kalo aku pk kan...kalo psl study kat umah lagi senang actually....tp nie psl die...aku cube utk elak dr teringat kat die...ye la memane aku pusing aku nampak ape jer yg bekaitan ngan die...bleh ker....huhuhu....gilo la...sampai ade mase cam rase nak bunuh diri leh tak...huhu....ermm...tp takde la sampai camtuh kan...wohh...aku masih waras....tue yg pasti....dgr radio pon ingat kat die...aduhh...then aku nak wat per nie....
ya Allah kuat kan lah semangat hamba Mu ini...aku bagai tak mampu utk fokus ngan perkara utama aku....beri kanlah semangat pada ku...aku bingung.....
dan kenaper baru skang dia tak bersama aku...kenaper tak dr awl pekenalan kite tak rapat....tp ini sumer takdir...aku akur...aku yakin ade hikmah dgn sumer ini...namun aku tetap bingung....semua yg berlaku terlalu tiba-tiba...hhhaaaiiihhh (bunyi yg plg famos dlm hidup aku skang)....
aku tak sabar nak tunggu naem balik dr penang...rindu la plaks kat die...huhuh....at least aku ade teman kalo aku down...ye la dok sensorang kat cyber nie buat aku tak menentu....cam org gile kat bilik nie....kao ade naem leh gak gado ke ape ker....lupe sket ape yg aku pk kan skang....hhhaaiiiihhh.....
isnin paper first aku...cuvakk siot...sebab paper spanish laks tue....aduhh...damn it...paper lain aku kureng cuvakk sket...coz yg lain paper marketing....sumer lebih kurang jerk la....tp ade lagi 2 paper nie risau sket...but then tak tau nak bace ape....huhuhu....tp aku tetap berusaha ngan perasaan yg tak keruan nie...hhhhaaiiiihhhh....then aku abes exam 26 may nie....ermmm...tak sabar pon ade...coz aku ingat nak hols luar dr kl kalo bleh luar m'sia pon takper gak....huhuhu....berangan jerk aku nie kan....kang cuti dok umah jerk....cam biase....hhhhaaaiiihhh....
ok la
aku nak work out kejap...nak build up stamina sket...huhu....nanti bdn cergas otak pon cerdas...huhuh....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home