AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, May 15, 2006

i let everything go...

entah...begitu sukar tuk aku jalani hidup aku sekarang...memang salah aku sendiri...tak pernah kenal erti hidup sebenar...aku akui memang ramai yg ade problem lagi besar dr aku...tp kalo aku pk pasal tue...prob aku gak nanti jd sebesar tue...
kenape la sumer nie mesti berlaku dlm waktu exam aku...kekdg aku cam da tak sanggup nak pikul mende-mende nie sumer...
daaMMMMNnnn...da la paper spanish susah nak mampus....aku cumer yakin comprehension ngan essay...yg lain cam &*&#&)@&$)&@)$....sabau nyerk aku....hhhhaaaaiiihhhh....first paper da spoil mood aku....aaaarrrrggHHHH!!!!
ermm...psl post aku sebelum nie...serius aku da mengalah dan aku da let it go...sebab aku tak nak beban kan diri aku dgn sesuatu yg akan buat aku kecewa nanti...tp satu aku takut...kalo aku jd kembali kepada siapa aku yg dulu...aku takut sgt...tp aku berdoa dan berharap aku tak jd balik camtuh...tp aku da mule jd seorang takde perasaan balik...tue memang aku takleh nak elak...aku tau nie akan effect diri aku...tp itu lah aku...aku takleh nak wat camner....sket sket ilang dr hati dan perasaan aku...aku tau kau cinta dia...tp kau takut nak ckp...ermm...just give a time for yourself...jgn takut ngan ape yg kau nak...aku sokong kau....
aku bersyukur sebab aku da jumpe balik dan rapat balik ngan kwn yg pernah bersama aku susah dan senang dulu...thanks ayie, aini a.k.a metod and joe...u guys always in my heart....aku sayang korang...ko ada time aku perlu kan kawan...tp serius aku rindu kat joe...since last dtg umah aku time raye tue jerk...then tak jumpe langsung...aku sebenarnyer marah kat kau joe...
ermm nak happy jap...tak sabar nak abes exam....sebab perkara pertama aku nak buat adalah SHOPPING....arrghhh...aku nak beli kasut lagi...aku nak beli jeans lagi...aku nak beli perfume sebab perfume aku da abes...dan aku nak beli beg....yeay!yeay!....tp cam biase aku akan shopping sensorang...huhuhu....yeay!at least aku dpt ilang rase tetekan aku nie...
ermm nak packing lagi bebrg...nak pindah lagi...aduhh letih lerr....kalo sket takper...nie byk giler...so aku nak kene cr kotak la sket...nak angkut senang...ye la buat keje sensorang....
1 down badly and 5 more to gooooo....wish me luck....pas exam kite ronggeng sesame erkk...
good luck everbody and all da best....
cheers in the sadness~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home