AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, May 09, 2006

confession of broken heart

ermm for this post...aku nak buat satu confession...aku rase cam makin lame makin aku tak tahan nak fikir...aku cam da tak larat...
aku sebenarnyer tak paham ngan keadaan aku sendiri aku skang...samada cinta atau sekadar perhatian...perasaan aku cam main-main jerk...dan selama nie aku tak pernah rase cemburu...tp lately aku da mule ade perasaan cemburu...kenaper erkk...aku sendiri tak paham...dan aku cam sentiase ingat kat die....tp aku da kata dlm diri aku yg aku tak nak menaruh ape ape pd die...
ermm...mungkin aku yg bodoh terlalu cpt rase bahagia...ermm...tp itu la lumrah hidup...aku masih tak menyangka aku ade perasaan cemburu yg selama nie lenyap dlm hidup aku...pada die aku ada....ape makna sumer nie...aku sendiri tak paham...ape yg sebenarnye berlaku...
memang benar aku tak boleh menipu diri sendiri...tp aku mula rasa sayang pd die...tp kenapa die...dan kenaper mesti aku...aku bagai kan tak mampu untuk melemparkan ego aku pd die...aku bagai kelu seluruh tubuh bile bersama die...ntahla...sumer kerana dia...
aku makan kerana die...aku tido kerana die...sumer kerana die la...hhhaaiihhh....ntah lah....aku masih mencari jawapan kepada persoalan tak pasti ini....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home