AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, May 03, 2006

heloo...

ermm...rindu la nak type citer kat blog nie...da lame tak blogging....bz la...aku rase dekat sebulan lebih aku bz giler...tido pon tak ckp...makan pon byk....sebab otak nie asyik berjalan tanpa henti...macam2 la aku buat since last month...shooting iklan kol 2 pg....buat proposal la ape la...kekadang tue rase cam nak mati pon ade tp da responsibility nak wat camner kan...ermm....
tp since last month gak la aku da hilang kan rase sunyi dalam hati aku...kesibukan aku buat kan aku lupe ape yg aku pendam kan selama ini...dan sekarang baru aku realise that my life actually much better than others...huhuhuh
dalam bulan april aku dapat gak la enjoy kan diri aku kat prom nite a.k.a. Unite 2006 at Putrajaya International Convention Center (PICC) which is aku kene perform tuk grand openning cam aku wat kat ccip...dpn tun dr mahathir and tun dr siti asmah lagi sekali...it was fun because we just trained less than 2 days for that event....tp superb la...pastuh laks dpt g prom free kan dr aku byr rm89....group kitorang nie gak la yg mule kan dance floor cam hampeh sekejap sgt tak puas pon...but its ok...free kan....tapi makeup aku tuk mlm tue memang different la....siap ade corak batik kat muke...gempak abes la...
takde gamba red carpet la...sori erkk...
then g mmu awards laks...da la time AIM 2006...nak wat camner...aku balas la dendam coz takleh nak dress over time prom kan...aku pakai la over tuk mmu awards...memang la over meja kitorang bebdk MYTRAC...havoc abes majlis ngan suara kitorang nie...sajer nak memeriah kan majlis...wahh mmu awards pon feeling ala ala grammy gittew....siap ade screen presenter bagai...tp puas hati la memang grand abes even dewan name cam tak best..tp gempak...huhuhu...ye la buat kat dewan puspanita putrajaya...tp tasik lagi....enjoy abes then pastuh lepak kat artamas...

ade byk gamba tp cam malas nak upload ari nie coz ngantuk da...baper ari tido tak menentu abes da susuk kuar...
mane tak nyerk aku kenal ngan sorang insan nie...dok kat gak la ngan umah aku...aku ske spend my time ngan die...coz die happy go lucky so sket sebanyak ilang la tension aku nie...kenal gak la ngan kenkwn die yg lain...they're nice....but i really appreciate dia...thanx....
aku bukan takat sebuk ngan study n keje tp aku bz gak la ngan preparation wedding abg sulung aku nie...ala ala wedding planner...tp aku tak nak jadi cam JLO tp aku nak jd cam citer i do but i don't kat hallmark channel....best plaks keje camtuh...pressure but puas...sumer mende la aku nak kene hanlde tgl lagi 2 bulan lagi die nak kawen...tak sabar la plaks....huhuh...
rindu la plaks kat insan sorang nie...lame tak dgr citer die....aku pon da lame tak mesej die sebab kedit takde...kewangan tak stabil la skang nie...tp aku ingat nak kuar makan ngan die la soon...sebab die ade mesej nak kuar makan ngan aku...ermm ok gak..lame tak jumpe kan...asyik mesej kay myspace jerk....and aku tau die bz....takper la nanti ade rezeki ade la tue kan...ermm...
tak sabar la nak exam...sebab aku nak luah kan sumer yg ade kat kepala otak aku skang nie...beban die berat sgt....
ok la mater pon da layu...tg la nanti aku uplaod gamba unite and mmu awards tuk tatapan korang....kalo ade citer best kongsi la erkk....
nite2 everybody....miss somebody arr....hopefully you will better soon...

cheers~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home