AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, May 18, 2006

get a life...

setelah aku down almost 2 weeks....now i get new life...dpt balik semangat...sokongan dr mama and daddy...thanx mama and daddy.. i love u so much...nanti balik cium sket erkk....
but important sekalik kat sinie aku bersyukur coz aku kenal ngan alysa and i become more closer to ryna and shah...and senang la study ngan dorang nie...buat aku lebih rajin dan disiplin....ceewaahh....dorang nie la yg byk tolong aku skang nie...teman kan aku....but aku tak lupe la kenkwn aku yg lain...they are still in my mind.... pas aku hadapi 2 paper which is first paper hazab giler...2nd paper ermm quite good...4 more to go...so i need to prepare early...so leh relax jap...dan aku da lupe kan masalah aku sket demi sket...sebab aku da bz ngan study...dan aku da terima ape yg berlaku dan aku yakin dgn keadaan skang....
emm...tp satu jerk la prob aku laks skang nie...cuti nie aku ingat nak bercuti kat luar dr kl or semenanjung...tp takleh la plaks...coz sebuk jd wedding planner nie...hhhhaaaiiiihhh...bz tol la aku nie....
td aku ade sket perbalahan yg seseorang nie...tp aku tak paham kenaper meti berlaku kalo ngan die....ermm ape masalah erkk...memang la aku admit aku salah...tp ape yg berlaku sumer atas urusan Allah...kite merancang Allah yg menentu kan...ape yg aku leh buat...kekdg tue kite diam sebab nak jg hati..tp ade jg yg tak paham...ermmm takper la...memang aku selalu kene...aku redha....
ermm....sejak kebelakangan nie...kenangan dulu timbul kembali...nie sumer kerana dunia yg kecil nie (what a small world)....aku tejumpe seseorang yg pernah aku sayang dulu la...mane yg jg aku time aku sendirian...seseorang yg ambil berat psl aku selama 2 thn even aku ngan die selama setahun jer...tp aku masih syg kan die....but its just a memory....i got my own life...dan die pon ade life sendiri....ermmm....
ok la aku nak tido da nie...sok nak bgn awl nak kene g libri...later~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home