AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, February 21, 2006

saturday, sunday and monday

hola...huhuuhu...i'm back...i think my life da mule berubah since trimester 3 nie...aku rase besemangat nak buat sumer keje aku...even i know how to control myself dlm certain things...
ermm..feruz da pon sampai kat uk...so have fun kat saner...lame gak ko dok saner...take care feruz...
aku rase happy sangat skang nie...ntah la aku p0n tak sure kenaper..maybe sebab aper yg aku nak aku dpt kot..and hidup aku lebih indah skang nie...ntah mane dtg semangat aku nie...aku da jarang enjoy saner sinie cam dulu aku buat...
last saturday aku ngan bebdk nie ade dance show sempena ari tebuka mmu...so training everynite...best gak ajar bebdk nie menari....alaa ajar step simple and basic jerk...tp aku puas ati la coz show tue sgt best...siap jemput 2 penyanyi lagi tuk meriah kan show tue...thanks to cik kem ngan izar coz menyanyi lagu pantun budi sambil kami menari...thanks to shasha, ain, elle, yoga, mael...even arrangement show last minute..sok nak show kol 930 pg kol 1230 mlm br buat arrangement penyanyi...korang best la...lagi aku puas bile aku yg buat rambut penari pompan..lain sket la dr yg biase org buat...puas hati la aku time tue coz takde saper nak komplen psl dress...













dr kiri cik kem, mael, yoga, frid, izar, duduk kiri elle, ain dan shasha

then aku balik kl ari sabtu pas dance show tue...g makan kat kg baru ngan lola n ros...thanx lola coz belanja lunch...then the whole day sabtu tue teman mama shopping tuk majlis lunch next saturday....then ahad sblom balik cyber g ikea ngan the curve teman lola beli kerusi pink yg cantik...aku ske sgt... pg ngan ros n naem sekalik....
monday lak leh tak aku telupe aku ade kelas kol 8...kelas product planning ngan mr neerjang lama...confident jerk g kelas dr ali then nampak neerjang baru teringat aku ade kelas pg td...adduhh...
thanks god coz aku kenal ngan seorang insan yg baik dan sweet...even da lame die ade dlm list aku but last week la first time aku mesej die then trus kitorang baik....aku amat hargai insan seperti kau dlm hidup aku... my life not end like that...aku agak tekejut apabila seorang insan yg pernah bertakhta dlm hati aku memberi sesuatu yg membuat kan aku berfikir dan perlu berfikir dgn teliti...aku tak mahu ikut kan hati dan perasaan aku...aku perlu kan mase utk berikan aper yg die minta...walau ape yg berlaku...aku tetap hargai die selamanya....

ok la
itu sahaja utk tatapan kali ini...len kali aku nak wat balik poem yg selalu aku wat....huhuh mase takde la...bz sesgt skang nie....





0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home