AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, February 03, 2006

happy life...yuuhuuu..

ermm...tinggal baper ari lagi jerk aku nak abes cuti sem nie...6 feb nie da start class...tak sabar gak la nak start kelas coz aku da masuk subject major aku....
so now aku nak story pasal cuti aku...this week adalah hari cuti aku paling best...aku balik johor...da lame tak balik johor...seperti biase aku just melepak dan rest kan diri kat johor...memang heaven la lepak kat kampung..tenang fikiran dan badan aku...and the best thing is aku dapat balik waktu tido yg btol...kalo tak aku nie tido ikut suke jerk....tp aku memang takleh lame la kat kampung...tak sesuai ngan aku...huhuhuh...then gerak ke melaka pg umah famili bakal kakak ipar aku...huhuhu..then aku ingat nak balik kl terus...tp daddy and mama tak nak balik kl lagi...tension gak la coz tak dpt balik kl...aku nak gak balik kl time tue...then abg bwk pg pantai kat melaka..then kitorang tido semalam kat tepi pantai tue...ermm...kalo tak salah kat padang kemunting sebelah pengakalan balak...tp best giler kat saner...aku rase tenang giler...and paling best sekalik aku dpt tgk sunset and siap aku rakam pakai handy cam...lagi pon daddy ngah wat dokumentari psl perjalanan kitorang tue....at the same time leh aku cuci mate kat tepi pantai tue...ahakss....then keesokan hari nya kitorang check out tapi tak terus balik umah...pg laks seremban...tp pengalaman paling best adalah drive dr melaka ke seremban ikut jalan lame...kuar kat rembau sumer...best giler...lagi-lagi konvoi..enjoy giler....then sampai seremban pg umah saudara mara aku yg ade kat sane...then malam tue nak balik kl hujan...so aku drive slow jerk la coz jalan licin..sampai jerk kat bangi...tak hujan aku pon terus jerk la pecut coz abg aku da kat depan...then masuk kl kene pusing kat kl dulu coz daddy still nak shoot keadaan kat kl...cuti aku tak abes kat sinie jerk..then esok nyerk hari khamis aku g genting highland ngan shah, iz, benut and ya....naik bas kat terminal putra...sampai jerk atas benda pertama yg kitorang attack adalah flying coaster...best sesgt main mende alah tue...tp kene bayar dpt main sekalik jerk la...then main la mende yg lain kat atas tue...pengalaman lagi bg diri aku nie...time nak trn dr genting gune skyway..tgk ramai giler org yg beratur then q line guard tutup...pastuh die ckp skyway kene tutup coz ada ribut kabus...memang angin kuat giler dan bekabus...kitorang pon solah maghrib dulu...after that tgk lain da bukak...q up la...tgk jam da kol 8..bas kitorang kol 830 which is last bus utk trn ke kl...line panjang gile...tawakal jerk la...sampai kat tpt yg org check tiket tue..org atasan suro close sumer line coz skyway memang da takleh nak jalan...jam da kol 9..bas sure da lepas..aduhh...tension gak la...tp tiket kitorang da check sumer tgl nak naik skyway...but last sekalik..terpaksa kitorang naik bas dr atas nak ke skyway bwh..bas yg dorang sediakan...tp hati nie masih tertanya ada bas lagik tak nie...camner nak trn ke kl...kete kitorang kat terminal putra gombak...time nak naik bas tue org yg jage tue ckp sape yg pegang tiket bas ekspres genting..bas tunggu kat awana...tp kitorang tak sure lagi..folow jerk la...then sampai awana..rupe nyerk ade bas tunggu kitorang..at first kitorang ingat ramai la yg tak trn lagi...rupenyerk kitorang 5 org jerk yg terakhir tak dpt trn..masuk jerk bas genting..trn trn ke kl...alhamdulillah...dpt gak balik kl...ingat takde rezeki kene stay kat genting...first time kene camnie...even da banyak kali naik genting....
esok lula balik dr australia...ros br jerk sampai dr cameron...tak sabar nak jumpe member-member aku nie...rindu la kat korang...tg si naem trn kl..maybe esok...pc aku abg aku ngah repair...ermm...tak sabar nak start kelas...but before that aku nak jumpe palee dulu malam nie kot...hang out hartamas ke mane ker...zurin and ayie biler nak hang out nie...aku bosan seyh...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home