AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, February 16, 2006

welcome back...


actually lame da aku tak update blog aku nie...bkn pasal malas...tp tak ckp time nak update...ermm..aku da 2 minggu start kelas...ermm...br first week class...aku da byk giler keje nak kene buat...ngan dance training every nite..letih babe...but da tanggungjawab so kene la buat...aku da cam jd cikgu zaidi + cikgu azrin...ajar bebdk nie menari...tp takper lame-lame aku kurus...ahaksss....show aku sabtu nie....but ok la...
assignment byk nak kene buat...tp satu yg paling aku ske...assignment buat iklan...memang bidang yg aku ske...
da sebulan aku single nie...tapi thanks god aku ade babe-babe aku yg aku sayang...lola, ros n shaz...dorang la yg byk luang kan mase ngan aku...i love u babes...tak lupe gak la ngan kwn-kwn baik aku...especially rumate kesayangan naem...he's come back to here...yeay!!ade kawan lagi...to yoga, mael, shah, ezan, fiq n others...may happinese always @ ur side....even hati nie terluka..tp aku tetap bahagia disamping kenkwn aku tersayang...someone try to attach me...but i'm not ready yet...too soon...
ok la da ngantuk la...so nanti cont'd later...have a nice day....
cheers~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home