AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, November 18, 2008

I've been TAGGED AGAIN by PAKWEKU!!!




Aku kena tagged oleh Pakweku. Ini gambar kasut aku. Kasut ini adalah kasut yang sering aku pakai. Sebab ringan dan boleh masuk dengan style aku.
Kasut murah ini aku beli di Sungei Wang sahaja. Tapi aku suka sebab ringan dan sedap dipakai. Cara aku ingat tali kasut lagi menaikkan seri kasut itu.
Ini tag yang Pakweku bagi:
5 things bout Frid Firdaus
**********************************
5 Things In My Bag
1. My E71 and Nokia Express Music 5300 (flip camera and walkman)
2. My new SEED wallet (Birthday present from Corporate Sales)
3. Barang-barang peribadi (Perfume, Body spray, Lotion, Hair serum, Nail buffer, etc)
4. Novel (sekarang selalu bawa novel Veronica Decides To Die)
5. Kunci-kuncian (Kunci Sakti, Kunci rumah di KL dan Seremban, Kunci hari ini…)
************************************
5 Things In My Wallet
1. Money Money Money (Ringgit Malaysia dan Korean 1000 Won)
2. MyCard and License (Wajib ada ye…)
3. Semua atm card dan credit card (Maybank card sangat penting untuk shopping..no need cash in hand)
4. Celebrity Fitness passport (Sangat penting untuk aku)
5. Sampah sarap (sebab dah lama tiada orang yang uruskan aku)
***********************************
5 Favourite Things Dalam Bilik
1. Wardrobe (sangat suka ye…)
2. Cermin berkerawang (warisan dari hadiah perkahwinan parent aku)
3. Dumbell and stepper (incase tak pergi gym)
4. PC and lappy (either one lah)
5. Hi-fi and TV (Incase dah bosan sangat)
************************************
5 Things yang Ingin Dilakukan
1. Buka line sendiri (Teringin nak buat lingerie)
2. Ada sebuah studio house (Sebab aku single)
3. Berlakon teater kembali (Rindu sangat zaman kegemilangan dulu)
4. Memberi kasih, sayang dan cinta aku pada insan yang “worth” dengan cinta aku
5. Marah orang yang buat perkara buruk pada aku (Knowing me, manusia yang susah nak marah atau luahkan perasaan)
**********************************
5 Things yang Sering Dilakukan
1. Bersenam di gym (almost everyday)
2. Menari (Isnin, Rabu, Khamis dan Ahad – dance class wih Luciano)
3. Keluar berlibur dengan kembar aku (tgk wayang dan sebagainya)
4. Memandu berseorangan (tempat aku menangis)
5. Buat seperti tiada apa yang berlaku (sebab malas nak fikir)
Ada tag lagi dari Pakwe. Sila lihat post seterusnya.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home