AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, December 19, 2007

birthday to me again!!!




Aku rasa happy sangat this year birthday. Banyak yang berharga yang aku dapat. Antaranya setelah beberapa lama aku tak celebrate birthday aku bersama keluarga dan semalam hajat aku nak celebrate ngan famili tercapai.

I got nice watch from my parent and actually I requested for my 23rd birthday.
Not only that, I also got a neck tie from my lil bro. I really appreciate his effort to give me a present.

My 23rd birthday banyak yang aku tak jangka berlaku, dapat hadiah from my MTTP friends, dapat wallet renoma from Corporate Sales (which is my department), zuren belanja lunch kat madam kwans’s, dapat kek chocolate indulgence from my MTTP friends, tapi yang paling bermakna adalah merapatkan persahabatan antara aku yang seorang kawan yang aku sangat hargai walau tak pernah kenal diri memasing.

Thanks to Hasrul for the wonderful Parker dengan ukiran nama I. It surprised me. Thank you so much. Tapi ingatan, hadiah yang I belikan itu tak boleh guna bateri yang mahal. Sebab bateri mahal terlalu kuat kuasa untuk benda tu.

Tak dilupakan kepada izuan selaku teman rapat aku, merangkap anak angkat mama yang banyak membantu dalam melancarkan segala urusan ini. Aicehh…cam surat rasmi lak rasanya.

Kepada kawan-kawan yg tak putus-putus sms, call, email, bg mesej, komentar die myspace, friendster dan hi5, dan dari segi ape jua cara aku mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga. Maafkan aku kalau aku lupa untuk ucapkan selamat hari jadi waktu hari lahir kalian. Bukan apa, aku ni sangat teruk mengingat tarikh. Tapi aku hargai pengorbanan dan kesetiaan korang. Mwahhh~
~ Me and my baby blowing the candle together ~

Actually dalam hidup aku, aku jarang mengharapkan sesuatu pada hari lahir aku. Cuma aku harap dalam lalui hari yang tenang dan happy. Sebab aku banyak pengalaman yang buat aku sebak tentang hari lahir aku sebelum ini. Dan sebenarnye sambutan hari lahir aku kali ini pun atas permintaan aku. Sebab aku da lama tak rasa menyambut hari lahir sendiri bersama insan-insan yang aku saying. dan setelah aku request untuk ada kan party dengan famili, so parent aku arrangekan buat makan-makan hari sebelum birthday aku. itu pun setelah ada isu yang timbul yang buat aku sedih dan menangis.

Tapi memang dah jadi lumrah hidup aku kan, bila sambut hari lahir aku sure time tue aku single and available. Hahahahaha...(so jangan ada lagi soalan mengenai perkara ini)



Masih belum ada yang sudi beri bunga yang aku suka time birthday aku. Aku tunggu juga siapakah insane itu. Boleh?? Berangan sangat. Ala-ala fairy tales. Hahahahha…

Apa-apa pun, aku tetap happy dengan kehidupan aku sekarang. Sebab aku capai apa yang aku hajatkan. Walau tidak sesempurna yang di idamkan, namun ia tetap baik untuk aku. Aku tak kisah kalau aku terpaksa hadapi sendirian. Aku yakin aku masih kuat untuk hadapi hidup aku yang pernuh liku ini. Dengan semangat dari teman-teman rapat aku buat aku makin kuat untuk meharungi cabaran dan halangan lebih-lebih lagi berkaitan hati dan perasaan.

Harapan aku untuk birthday kali ini. Aku nak ubah hidup aku. in any ways, sebab aku da bosan dengan cara hidup aku skang ni. Memang aku happy dengan hidup aku. Tapi aku nak lebih happy. insyaAllah, aku akan buat sesuatu demi hidup aku dan harap aku tak kan rasa terkilan dengan apa yang berlaku. Harap kawan-kawan pun sama.

~ penyampaian hadiah birthday dari GM ~

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heyyyyy frid, finally jumpa jugak blog u kat sini, Happy birthday and all the best, tapi yang penting, pose2 manja**pitam**mrasa.......

11:29 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

thanks lukman...
tue la...blog i saje letak jauh-jauh...
tak meletz cam blog samuelicious yang da bertunang katanya....ahahhaha...
harusla pose manja kan...
=)

11:00 am

 
Blogger fred said...

epi besady again gakz*matila lambat nk wish kan**
tapiiiii.
nk ckit kek tuh...
uluq2 ler kt cnie..

4:00 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

thanks nadzeem...
nadzeem meh la sini...
leh makan sama-sama...

6:52 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home