AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, January 12, 2007

wishing...hoping...dreaming...


aku happy ngan ape yang aku ada dan apa siapa aku skang...aku bahagia even aku sendiri...
tp kenapa org tak percaya dan tak yakin yang aku sebenarnye sendiri...apa-ape jerk la korang kan...

ermm...da nak seminggu cuti aku...ermm tp ari selasa aritu aku g main bowling ngan member2 baik aku yang satu kolej dulu...dan aku happy sebab setelah lama tak jumpe joe ari tue aku amek joe kat klcc...byk gak la yang kitorang citer kan...memang lama tak jumpe die...

dari kiri : ezy, joe, sue, bob, epul, aku and zuren....


main bowling kat flamingo bowl...ermm...lama da tak main bowling...naik kekok di buat nyerk...then lepak makan kat ampang...dorang diskas psl nak pg becuti...ermm aku pon tak sure camner...aku maybe tak pg kot...

then ari nie aku anta justin g interview kat wisma hong leong and after die abes interview aku pg midvalley...lama gak aku tak kuar sebenarnye...then finally dpt gak makan prosperity burger...tp cam makin kecik jerk burger tue....ermm...but thanks to justin coz belanja san francisco coffee..

then g amek mama kat ofis...nak di jadikan citer...minyak kete aku abes time nak start kat menara tm...selamat la kat menara tm...and mama da trn...belari aku g kat bhp sebelah tue beli minyak 2 botol mineral tue...and leh la start then g bhp tue balik isi minyak...sangat la kenangan sepanjang aku bwk kete nie kan...tp btol la...meter minyak satria aku nie giler...tak sampai lagi bar last tue...tetibe abes minyak laks...bile aku isi meter tak naik pon...bile naik tak nak trn lak...tak paham tol aku la...ermm...yg penting kelaka la...huhuhu...takkan aku lupa mende nie....

ermmm agak bosan aku tiap malam skang nie sebab krill takde...die kate die pg bandung...ermm balik sabtu...ntahla...bosan lak sebab cam takde ape nak buat....

haa...sure org byk citer psl eye on Malaysia...aku lak cam da bosan sebab umah aku bebtol mengadap benda alah tue...tiap2 malam aku tengok fireworks kat eye on Malaysia...aku leh tgk dgn begitu jelas dr tingkap bilik aku tue...tp naik nye tak lg...huhuh...tgk la soon...tp aku da ajak lissa, nadia, rina and shah naik...nak naik ngan dorang la...

pic nie view dari tingkap bilik aku...

eye on malaysia and klcc...


skang nie aku cam malas nak kuar...tak tau naper...aku cam nak dok umah jerk...

dala aku nak cr keje...tp tak tercari-cari lg nie...haihhh...

aku berdoa sgt yg result aku lebih dr ape yang aku jangka kan...aminnn...

semalam aku tgk if only...nangis lagi aku tgk citer tue...memang legend la citer tue pd aku...citer yg sentiase buat aku nangis kalo tgk... =)


ok la...penat la ari nie...jalan jerk keje...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home