AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, January 03, 2007

wish me luck...

tomorrow is a beginning of my war...tak sabar pon ade...takut pon ada...

ermm...aku tak sure la samada aku da ready ke tak...tp aku da cover semua utk exam nego sok...

but then aku nie pelupe sket...so mlm nie aku kene usaha lebih sket nak ingat...subject sem nie lain dr sem2 lepas...sem nie sume subjek elective...so byk subject bukan major marketing...so nak kene hafal...adehh...

tapi insyaAllah aku mampu...dan aku yakin...

rase cam tak nak amek exam sem nie pon ade...ermm...

apa2 pon wish me luck guys...

aku perlu kan sokongan korang...

ermm...dan aku harap...baby comel aku trn kl sok...aku bebtol rindu kan die...hhaaiiihhh....

utk kwn2 aku semua...aku doakan kalian berjaya...kita da hampir pada penghujung nye...
buat yg terbaik...dan jangan salah langkah...yakin kita mampu...sure kita berjaya....

ermm....ini lah permulaan hidup aku...aku nak semua clear...so leh aku rancang hidup aku....

GOOD LUCK GUYS....mwahh~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home