AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, January 01, 2007

Salam Aidiladha & Happy New Year 2007


first of all i would like to wish u guys SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....raya tahun nie aku raya kat kl gak...dan sedih nye aku pakai baju melayu aku konvo time diploma dulu...senteng lak baju aku tue...takpe la...janji aku pakai...ermm then pas g umah my aunty kat selayang then pg visit kubur my late grandma and late aunty kat taman ibukota....lama gak tak pegi sana...
then aku tido jerk la...

second....aku nak ucap kan SELAMAT MENYAMBUT TAHUB BARU 2007...actually aku byk nak citer psl 2006 & 2007 nie....tp nanti dulu...aku citer mende lain dulu...

actually aku tak plan nak kuar ngan someone nie...plan aku pas aku pg penang...but then...tetibe bosan ajak la kuar....tapi aku kene behati-hati sket...salah ayat nanti kene gelak...kekekke....

die nie org nye kelaka...suke benor sakat aku...time kuar ngan die....aku bebtol kene byk besabar...sebab die nie kuat sakat aku...tapi die baik hati dan kelaka....kekkekke...adalah perkara-perkara mengenai dia yang aku kelaka dan aku gelak bile ingat...easygoing and spontaneous...kekekekek...takper la...

anywhere aku happy sebab celebrate new year eve ngan someone yang tau buat aku gelak...thanks krill....

tapi aku still tekejut sebab new year eve aku ngan dia....huhuhuh...

happy new year to you...may all your dreams come true....all the best for you krill...

ermm ok la yang lain aku simpan buat kenangan aku ngan die...

get back to story....sepanjang 2006...byk yang aku belaja dari hidup aku...pasal persahabatan, perhubungan, famili, kerjaya, dan mcm2 lagi...tp paling byk adalah percintaan....

2006 adalah tahun yang paling byk menduga hidup aku....dan aku takkan lupa tahun 2006 seumur hidup aku...

2006 la byk turun naik hidup aku...dan aku hadapi sendiri tanpa mengaharap kan org lain...

sepanjang 2006 penuh kenangan yang aku tak mungkin untuk lupa kan...terima kasih terutama sekalik buat org yang pernah aku sayang...kalian banyak mengajar aku erti kehidupan nyata...

terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak dalam kehidupan aku sepanjang 2006... adalah tahun terakhir aku rase sebagai student...sebab 2007 adalah tahun aku mula hidup baru...walau pada petengahan tahun nanti...

2007 adalah tahun yang aku cuba mula hidup baru...bersama dengan mereka-mereka yang aku hargai dan sayang....

2007 adalah tahun akhir aku belaja dan tahun aku mula berkerjaya...tak sabar pon ada...sebab aku da letih nak belaja buat seketika...

aku mengharap kan yang terbaik dari diri aku untuk tahun ini...

aku tak pernah berazam...sebab aku tau bukan mudah utk tunai kan azam...dan buat ape nak berazam kalo tak mampu nak tunai kan...nanti hanya tinggal harapan...ermm...

tapi aku happy dengan apa yang aku ada sekarang ini...ramai yang berdiri di belakang untuk menyokong aku bukan menikam aku...

special thanks to KRILL for wonderful day....

thansk to FALCO for always with me....

thanks to JUSTIN for your support

thanks to BABY COMEL AMAT for everything....

thanks to RYNA, NADIA and ALISSA and also SHAH for supported...

thansk to all my friends....

LOVE YOU GUYS SO MUCH

HAPPY NEW YEAR 2007

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home