AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, January 04, 2007

purple roses

ermmm...hari nie satu paper aku da lepas...

alhamdulillah..paper nego aku boleh jawab...aku da selesai kan tanggung jawab aku pada paper tue...dan aku tawakal pada Allah...

then aku happy sebab tghari tg aku kuar makan ngan adik aku kamal...tak plan pon nak makan sekalik ngan my dear cno and charles...sampai jerk kat umah dorang...wan hidayah pon ade...org nye cute...ngah tunggu bebdk nie siap nak g makan...then g makan kat restaurant arounf flat ikan...rupenye along pon ada sana...yg best nye along leh lupe aku...padahal die da kenal aku time kat club ari tue...tp aku happy sebab dpt tunai kan ape yg aku janji pd cno nak g sana and @ last dpt lunch ngan die...then aku anta kamal balik uniten...

then g ofis ayah...ngan mate ngantuk nie redah jerk la...ayah ajak p minum ptg ngan ofis abg aku...ermm...rindu kat kura-kura yg adik aku bela dulu...skang ade kat kolam kat um...

then after balik amek mama kat ofis...aku ingat nak rest la...tp tak tau naper aku takleh nak lelap...aku rase 5 minit jerk aku telelap...yg lain aku tefikir....ermm....

actually..hari nie sepatut nye someone dr johor trn kl...die ckp insyaAllah jadi tp tak confirm...ok la...aku paham...tp sms kalo tak jadi...ntah la...aku malas nak pk...tp cam tepk gak...ermm...ntah la...affect mood aku gak...hhaaiiihh~~

today adalah birthday 2 kwn baik aku....

HAPPY BIRTHDAY TO YOGA and also RAFF
love u guys...may all ur dreams come true...and may God bless u all....

and br aku realised something...aku da tak marah ngan pa...td aku chat ngan die...and im glad die tanye aku marah die ker...sebab sebelum nie semua ego ngan perasaan dorang...damned egoist...benda da berlalu...yg penting die bahagia dan itu buat aku bahagia...

yeay...ari nie aku dapat birthday present dr LISSA...2 kumtum rose purple yg comel and beautiful...and also a key chain...it look like a person with hugging hand...actually it also can be bottle opener...i memang suke la...its so meaningful...thanks ALISSA...

then aku dapat lak sehelai t-shirt dr NADIA, TASHA and ALONG...t-shirt gamba kete....color yg aku jarang gune...iaitu color biru muda...huhuhu...thanks u guys...mwahh~~

aku nak reveal hadiah...

nie purple roses and key chain dr lissa

baby elephant dari eone (fifi)

t-shirt dari nadia, tasha and along

t-shirt from fiq and abg kimi

bear from sue

mug from K

thank you guys...love ya all so much....i appreciate it...mwaahhh~~


huhuhu...and aku ingat malas nak pg penang...tp sebab nadia, rina and lissa pg...aku rase aku nak pg gak...ermm...

YA ALLAH kembali kan lah semangat aku nak study...nie semua kerana dia...kenapa sukar untuk org memahami org lain...dan mudah untuk aku memahami org lain...aku makin lemah di sini...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home