AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, January 07, 2007

happy holidays

erm....pengumuman penting...kepada sesiapa yang asyik tanye dan tak percaya...aku nak bgtau bahawasanya saya STILL SINGLE and AVAILABLE....bg org yg menyampah nak bace tue...jangan bace...diam2 sudah...kekekekeke....

ermm...sejak last week...aku byk berfikir....bukan saja utk exam aku tp utk life aku...since perkara yang sukar utk aku terima...aku da buat keputusan yang segalanya hanya ilusi....huhuhu....da la...malas aku nak pk lg psl itu...buat sakit hati aku jerk...tp aku benci kalo org terlalu pentingkan diri die...org lain pon busy gak...tp takde la sampai biar kan org lain tunggu...ermm...tak paham la...biarlah...

jumaat aku bebtol tak larat...badan aku rase bebtol tak berapa sehat...and again hidung aku berdarah balik...haiiihh....nie la berlaku kalo aku stress and tak berapa nak sehat....

ari sabtu ari tue aku kuar ngan krill...kelaka la mamat nie...memang kaki sakat..aku jerk yg kene ngan krill nie...adehhh...da la nak tgk wayang tp tiket habes...hampess...huhuuh...then jalan2 jerk la kat klcc yg bosan lagi membingung kan tue...

then aku balik mmu...mane tak nye kene study 2 paper ari ahad...tension nye...byk kene cover...ermmm...wut to do...must learn maa...ayat miss adeline...rindu la kat die...

tp ptg tue azly call ajak clubbing...sedih nye... T_T

ermm...exam paper mktg managment...azab sket la...ermm...cam biase la...ermm...then paper multimedia and management quite ok...sebab da ready for that paper la...

so segalanye da abes...skang time utk aku bercuti 3 minggu....

tp sedih gak sebab LOIC da nak balik france sok mlm...flight kol 1130pm...cian katkawan aku 2 org tue (shasha and a...)....ermm...but wut to do...just let him go la...GOODBYE LOIC...

bebdk nie sume ade yg g penang sebab show...ade yg g langkawi sebab becuti reramai...ade yang g sri menanti sebab ade kembara warisan...aku gak tesangkut kat kl ni...ermm bosan...

ermm harap nak g tgk wayang ngan D rabu nie jd...insyaAllah...

anyway thanks to rose and shah sebab study sesama utk exam sem nie...love u guys so much...

ermm aku dpt adik angkat baru...name die alex..die kat UUM...ermm...nakal budak nyerk...ermm...

ermm...ok la aku nak tido da nie...letih sgt struggle exam...so nak rest ckp2 nyer...nite2...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home