AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, November 09, 2006

one whole day....

ermm hari nie macam2 jd dalam hidup aku...

1st...aku dpt nick dr org yg tersyg...huhuhu..thanks b...

2nd...budak yg selama ini aku dok cari2 kat mmu sekalik ternampak kat sirah....and gorgoues same like the pictures....huhuhu...sapa biar aku jerk yg tau sapa...ahaks....

3rd....kelas aku utk kamis ngan jumaat takde so aku balik kl trus dan thanks to akmal sebab sudi anta aku g erl td...thank you so much....

then mlm aku kuar ngan b g lepak kat bangsar sampai kol 245am...byk la yg kitorang dok citer...ermmm...

after lepak ngan b kat bangsar...g la kat bukit bintang...dia da janji ngan kwn2 die nak jumpe kat sana...

ermmm...tak tau la nak citer camner...bile jumpe kwn2 die...which most of them knew about me and pa...ramai yg pelik kenapa aku ngan b laks skang nie...ermm but LIC...just tersentap bile dorang dok citer psl pa jerk...tak ske nyerk...aaaaaaaaarrrrrrrrgggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!.....

but thanks to b coz support aku...die tau ape yg aku rase....ntah la tak tau nak ckp ape...

ngah lepak2 tak perasan lak ade bdk yg main ghazal tue ntah la nama dia sape aku pon tak hengat ade kt situ...padan la meja die dok usha jerk...ermmm sentap utk kali keseterusnya....

byk la nak ckp psl sentap nie...huhuhu....tp aku happy la spend time ngan b lame jerk ari nie...suke sgt....


special edition....amer redza....how sweet ur smiling.... (jgn marah nanti cpt tua...ahaks)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home