AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, November 02, 2006

i hate you but i love you

aku sangat gembira...bebtol happy bile aku ngan afi dan kembali seperti dulu....
bukan setakat itu...aku dan amer pon da baik and sebenarnyer kitorang takde sengketa ape pon...so we realised that why must both of us tak bertegur sapa....
and aku happy juga sebab aku lulus semua paper aku...alhamdulillah....aku bersyukur sgt...
tp at the same time...ade 2 perkara yang bebtol buat aku sedih...dan aku menangis....
pertama its about lan....he will fly to UK next thursday...tp kenapa skang br nak bgtau....
aku sedih sebab lan adalah kawan yg istimewa buat aku...dia selalu tolong dan bg nasihat aku...bagi aku support...tp die da nak pergi juah dalam masa terdekat ni....
lan aku doakan kau semoga berjaya kat sana...3 thn lama gak la...aku tunggu ko kat malaysia nie tau...all da best and take care....
kedua....its about pa...aku rasa aku da tak boleh nak terus kan hubungan aku ngan dia...ni la bila aku terlalu sayang, terlalu cinta dan terlalu percaya...nie yg aku dpt...tp aku berserah dan aku kuat kan diri aku...walau hancur hati aku dengan ape yg berlaku...ntah la...aku tak tau nak ckp ape...aku bersungguh-sungguh dalam hubungan ini tapi semua hancur...tp kenapa sebab dendam, relationship kita nie pa permain kan...u just like put our relationship in no place in your life...i know ure young...but cuba la fikir ape perasaan org yang sayang pada pa...even org tue penyabar atau tak kesah...tp fikir la die pon ada perasaan....selama nie aku sabar jerk...aku tgk jerk ape yg pa lakukan...namun sampai bile nak aku sabar...nak aku telan...pa da berubah...tak cam aku kenal dulu...kenape semua nye berubah...aku terima ini semua...walau sayang aku mendalam terhadap pa...tp itu la hakikat nye...masing-masing salah langkah....mungkin di mate semua salah aku...tp aku yang hadapi ni semua...setiap itu juga lah yg membuat aku berfikir....siapa kawan dan siapa lawan....kalo sungguh hubungan kita tak boleh bertahan...segala kenangan bersama pa akan aku ingati...sebab aku tak pernah rase cinta seperti yang aku rasa sekarang nie...
namun aku tak tau ape yg berlaku di belakang aku...tp aku percaya pd instinct aku...ermm....kenapa pa buat aku camnie...kenape....
mungkin die lupa bukan mudah utk mula hubungan nie...itu la cinta....
kekadang aku terfikir...kenapa bila aku ikhlas...semua nya jadi camnie....love is unfair....terima kasih sebab mengajar aku erti cinta bersama pa....terima kasih atas segala kenangan kita...mungkin aku benci pa tp ikhlas aku masih menyayangi pa....im tired in your game...
aku tak tau nak buat ape...aku sayang pa...aku tak nak semua nie berakhir...YA ALLAH....kuat kan semangat aku...
kalau ini takdir aku...aku terima segalanya...
to afi...frid nak ucap terima kasih sebab beri frid peluang utk terus hdp bersama afi...frid janji takkan tglkan afi lagi...frid sayang adik frid nie...
aku rindu sayang aku nadia...aku rindu org yang istimewa aku rina and alissa...aku rindu korang semua...
lola and rose...ure the best...i love both u forever...takkan aku lupe korang....
justin...thanks for give me support when im down...u memang baik la...i bersyukur dpt kwn cam u...
thanks to ezy...love u gurl....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home