AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, November 07, 2006

it's over...

ermm..memang our relationship tak dpt nak di selamat kan lagi...and it's over...aku yang mintak utk akhir kan semua nie...and die nak aku ngan die still be fren like before...and IDM...

da la malas nak citer psl nie lagi la...open new page for my life...ermm...i think buka buku baru lagi better...

semalam aku g open house umah epul...best la sebab aku jumpe balik bebdk yang kat kolej aku dulu...then aku kuar ngan amer g midveli jumpe adik aku kamal then trus g sunway...jumpe rina ngan nadia and shah also sebab shah ade show kat sunway...

at the same time jumpe gak balik ezy, zuren , sue, bob, epul and hal...rindu la kat dorang...dorang la click aku kat TTC dulu...memane kitorang pg sure bersama...hari hari bersama...huhuhu....

rindu la ngan dorang lelagi ngan ayie,esham, kak ain, sila, and ramai lagi sebenarnya...

huhu azie gile...die la pompan yg layan otak gile aku nie...azie aku doakan ko dpt la jd model nanti erkk...ahakss....die selalu la dpt fotoshoot utk catalogue la ape la...huhuh....

ari nie aku dinner ngan rose...lama tak spend time with her....best gak la...byk share story...but the thing is aku ngan rose rindu time kitorang bersama lola and shaz...memang happening that time...buat ape2 together tanpa halangan...huhuhu....tp since lola keje nie...susah nak hang out together....

aku da balik kat cyber nie...ujan lebat jerk ari nie...sejuk dan aku terus ngan membosan kan diri aku nie...tido dan asyik terfikir psl hal yg da berlalu...erm harap segalanya pergi nanti bile aku pg penang...

sok kelas aku bermula....thanks God sebab kelas aku leh buat aku lupe kan ape yg da berlaku...

yeay aku da nak abes study...cam tak sabar la...huhuhu....

semangat aku makin kuat bile afi bg sokongan pd diri aku...dan minggu nie birthday afi...aku tau ape yg die nak aku bg kat die...ermmm...tp tak tau bile dpt jumpe die sebab aku nak g penang dis weeken till tuesday...ermm...tak tau la camner...nak jumpe die b4 aku pg penang...

tarik nafas...hembuss....tarik nafas...hembuss....arghh...lega aku rase pas semua itu berakhir...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home