AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, January 17, 2007

sad moments


dalam aku nak mula kan hidup aku yg baru nie...utk pertama kali aku rase sangat sedih...dan aku realised that im not a good person...tp bukan ini pertama kali aku fikir camnie...tp da lama...cuma kali ni buat aku bebtol rase aku nie teruk...

paling aku sedih bila aku rase dingin ngan org yg pernah rapat ngan aku...aku tau aku salah pada kau...tapi bukan aku bermaksud nak menyinggung perasaan kau and indirectly perasaan aku sendiri...

dan aku realised bile someone pesan kat aku...kalo sakit better jangan borak atau chat ngan sesapa...coz most probably kita akan luka kan hati sesiapa je...and i realised that and it's true...sebab aku da lukakan hati seseorang...ermm aku minta maaf dan aku janji aku takkan buat lagi dan aku tak kan mintak pon...itu janji aku...

memang perkara merubah keadaan antara aku dan sesapa jerk...tp itu hakikat nye...memang itu yg selalu aku ckp...sebab memang itu hakikat sebenar...nak tak nak aku kene terima...dan aku pasrah...walau sedih aku rasai...

utk adik aku kamal...abg tau abg dingin ngan kamu lately...but i need time and space rite now...
abg harap kamal paham...

im sorry guys kalo aku nie pentingkan diri aku sekarang...sebab aku terlalu menjaga hati org lain...biar lah aku menangis sendiri dari melibatkan org lain...

byk perkara menyakit kan aku....dan kenapa perlu kau muncul kembali...kenapa??
bila aku tanye takde pulak kau nak reply atau jawab...apa permainan kau sebenarnye...aku tak paham....walau aku sayang kau...tapi aku juga rasa benci pada kau...

kenape semua ini perlu berlaku waktu awal aku mula hidup aku...

dan aku harapkan segalanya berubah kelak...aku tak nak kesedihan seperti dulu...biar aku terluka...tapi jangan aku menangis...

da la aku malas nak citer pasal tue...
****************************************************************

ahad lepas aku pg termeloh, pahang...show kat sana...aku enjoy sgt dan aku lupe segala masalah aku ade...sebab aku rase bahagia bila dok kat umah mak...mak kelaka la...walau die ckp cam takde ape2 tp leh buat kitorang gelak...lelebih lg lissa ngan rina...tak lupe ibu gak...sebab ape yg mak ckp sumer cam tak dijangka...memang kelaka...dala show utk bebdk jepun...bebdk high school jepun...dorang buat homestay kat sana...tp best la...walau sekejap sgt...tp aku enjoy....

alamak gemuk nye aku dalam pic nie...
pic byk kat camera putri ngan lissa...nanti aku post kan yg lain gak....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home