AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, October 07, 2006

hati ibarat bunga..

dimanakah kamu,
satu persatu ku ungkai masa,
mencari perkara yang tak ku bisa cerita,
indah atau damba,
penjelesan nya tiada.

aku percaya pada kamu,
namun aku tak mampu percaya pada diri aku,
lalu masa di situ bukan sekadar bayangan,
cahaya mentari tidak kan teman,
dikala malam melabuh sauh di kaki awan,
aku sendiri bertanya kasih,
jauh sudut hati ini sedih,
menanti kamu kembali,
walau jauh ku menyisih,
hati ini tetap kamu miliki.

bukan tangis ku damba,
cuma sekadar luah,
setiap kata yang di bicara,
jangan biar kan ia tiada lagi makna,
jangan biar kan hati ini terluka,
walau pun sekali pada zahirnya,
jangan beribu pada akhirnya,
aku masih kuat menerima.

namun hati ibarat bunga,
bila disiram akan cantik kembang nya,
namun pada satu ketika,
gugur kelompak satu persatu,
usah hanya kamu lihat ia layu,
dan baru sesal disitu.

sayang ku tak pernah pudar,
walau acap kali aku tentang rasa,
ku telan semua,
untuk kamu ku gagah jua,
menahan rasa,
demi diri kamu yang aku cinta.

actually aku bukan nak kata aku sedih....aku happy skang nie...sebab aku rase hidup aku da mula happy sebab aku ada nadia (baby), ryna (honey), lissa (darling)...dorang memang penyeri hidup aku...tak lupe pd shah...tp sedih la sebab shah da nak abes study da...ermm...

nadia she's the one...strong girl and sweet...i love u dear...

rina she's my ears...die lah selalu dgr citer dr aku....dan die lah yang tahu ape yang aku rasa...sebab die kenal aku da lame...die tau bile aku ade prob ke ape...

lissa she's my heroin...die selalu tlg aku...dan tak pernah lupa kan aku...

me and my baby nadia

me, rina and lissa

me and shah


aku sayang sangat kalian....mwahhh~~

and one more thing...since kamal rapat ngan aku...die selalu teman kan aku...ye la adik yang bertanggung jawab menjaga abg nyer yang gile nie...ahaks...love ya kamal....

tp aku sukar nak ucap kate rindu pada dia...bukan sebab ego...tp aku tak mampu buat hati aku sedih menahan rindu....dan aku da janji utk hilang kan perkataan rindu pada dia...biar lah aku pendam rasa ini...utk dia dan aku...

aku sayang pada dia...hanya dia...bukan yang lain...

GOOD LUCK MMU BUDDIES....ALL DA BEST....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home