AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, September 26, 2006

faith....

since puase nie...aku mula belaja something tentang diri aku...dan seperti yg aku jangka kan...semua itu berlaku....

actually aku tak paham ape yg berlaku keatas aku lately...dan kekdg tue aku rase cam something happened di belakang aku...tp aku jenis malas nak fikirkan sgt...

byk yg aku pendam kan dr aku luah kan...ntah la aku rase better aku pendam dr aku luah kan...even ngan die pon aku tak mampu untuk luah kan...sebab aku sayang kan die...tp aku tak tau la sampai bile aku dpt pendam kan semua ini...errm.....

and lately ni aku sentiasa tak berada dalam keadaan sehat...perut aku da mula buat hal...and now rahang aku sakit gegiler sampai aku nak makan atau cakap pon susah...ntah la aku pon tak tau ape punca nie sumer...

hati aku rase tak tenteram...tp aku tak mampu hurai kan...maybe permainan perasaan kot...dan aku tak berani utk ungkap kan...

next week aku da start paper...2nd oct...and that day gak la pa nyerk besday....and buat aku sedih...sebab aku tak dpt celebrate ngan die...serius aku sedih....tp aku belaja utk control semua perasaan aku...mungkin belum ada rezeki utk aku bertemu ngan die...

skang nie pon aku mula utk pendam kan rase sedih aku....bohong la aku kate kalo aku tak sedih dpn die...tp aku da janji utk tak akan sdh dpn die...and aku tak tau nak luah kan rase perasaan aku pd sape...dan mungkin memang benar utk aku lebih pendam kan perasaan dr aku bersuara...

aku rasa sunyi skang nie...tp itu la hakikat diri aku...hadapi segalanye seorang diri disini...tp aku tetap tabah dan positif dgn ape jua yg berlaku...

dan semenjak aku tahu yang ada perkara buruk dibelakang aku buat aku kini lebih berhati-hati...namun aku tetap tertanye-tanye aku salah aku pada mereka sampai mereka buat aku cam nie...dan kenape aku....

and aku bersyukur sebab bulan puasa ini buat aku lebih sabar dan tenang....

aku terima segalanya ngan hati terbuka...

ntah laa...aku pon tak tau la....

tp aku tetap gembira ngan ape yg ada pada aku...even ada yang tak ske...and even dia jauh dr aku....aku bersyukur dan happy dengan segalanya....

lelebih lg aku ada rina, nadia and lissa....yg sentiasa buat aku happy dan ketawa....

...................................................



aku sendiri di sini.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home