AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, December 04, 2008

I've been TAGGED AGAIN by PAKWEKU again!! -

Aku di'tagged' oleh PAKWEKU lagi....

1. Snap pic wallet korang skang dalam dan luar.
2. Perkenalkan wallet anda, nama die, kat mana beli, berapa hinggit.
3. Keluarkan apa yg patut, snap puas2, minimun 5 (lima) k.
4. Snap wallet bersama empunya diri.
5. Tag plak 5 (lima) kenalan anda....





Inilah wallet aku…


Aku namakan wallet aku baby, sebab dia comel and adorable. Separuh kulit separuh kanvas. Hadiah hari lahir aku ke 24 pemberian semua staff Corporate sales. Beli di SEED berharga RM 109.90.

a) My Kad, Lesen Memandu, Kad Perubatan, Kad Perpustakaan dan Kad Pelajar


b) Kad-kad bank dan kad kredit (Maybank, Bank Rakyat, Affin Bank dan Standard Chartered)


c) Kad Keahlian (Celebrity Fitness, Toy’s R Us and Body Shop)


d) Duit (RM and Won)


e) Sampah sarap (Resit-resit)





Inilah tuan punya wallet.



Orang yang perlu ditag adalah:

a) Izuan
b) Azward
c) Bash
d) Amirul
e) Rafiq

4 Comments:

Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

Kondom takdak ka dalam wallet?? chihihihihi... *matila bareback

6:35 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

takde...
da abes digunakan...

1:38 pm

 
Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

hayoooo 3 orang sehari ker?? patut la you jalan kengkang hari tu..hohohohoho

3:35 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

hahahha...
i bg org guna la...
sebab i tak gunakan pun..

4:24 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home