AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, December 09, 2008

Wish list for my 24th birthday

Hari lahir aku hanya tinggal beberapa hari. Untuk tahun ini aku nak buat wish list semperna hari lahir aku.

Atas permintaan seorang insan aku sediakan 10 wish list aku untuk hari lahir aku yang ke 24 ini.

1) Perfume Kenneth Cole – Reaction
2) Spoiler Kereta yang baru untuk ganti spoiler lama
3) Jam tangan
4) Cincin mungkin. (Nak tambah cincin birthday pemberian mama dengan kakak)
5) Aku nak Tote Bags yang baru (paling aku nak!!!)
6) Kasut casual atau formal sebab kasut aku makin kurang rasanya
7) Aksesori kereta atau aksesori peribadi (rantai, gelang, etc)
8) Perfume JPG - mc² / summer collection
9) Perfume Polo Black
10) Bunga orkid (sebab kalau ada orang bagi bunga orkid ia sangat bermakna untuk aku. Ada maksud yang mendalam disebalik pemberian bunga orkid itu)

Aku bukan ‘demand’ untuk hari lahir aku. Tapi ini hanya wish list. Kalau dapat ia rezeki untuk aku.

Bukan apa, aku hanya nak memudahkan sesiapa yang tidak tahu apa yang harus di beli untuk aku. Ia tujukan terutamanya untuk keluarga aku dan teman-teman rapat aku. Mana tahu kalian yang mungkin dapat benda-benda yang aku senaraikan.

Kepada Nadzreeku, you tahu kan apa yang I nak?

Kepada Zul, reminder tetap akan di hantar ye!!!

2 Comments:

Blogger love hurd said...

semuga panjang umur dan murah rezeki.

11:06 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

Terima kasih love hurd dan untuk kamu juga...

8:06 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home