AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, November 25, 2008

Setia Kasih




Setia Kasih - Haleeda

Sekali air sungai melimpah,
Sekali pasirnya pun berubah,
Itu lah falsafah yang menjadi ikutan dan juga bualan

Tapi bagi ku pula berbeza
Sungai mengalir tetap berliku
Yang berubah Cuma
Adalah pasir saja
Penghujungnya muara

Hati ingin berbicara
Hati ingin merasai
Nikmat cinta
Yang sering diperkata
Tetapi sebaliknya
Tiada terlaksana

Dahan yang patah tiada bersambung lagi
Hati ku pasrah dalam mencari mimpi
Getar hati ku serta kepayahan ku
Hanya kau saja sudi memahaminya

Setia ku kini hanya satu
Dan kasih ku bukanlah beribu
Biar bercerai badan
Jasad atau pun nyawa
Aku tetap setia
Sayang ku...


Lagu ini mula aku dengar kembali sejak aku ke Tanjung Malim dengan kembar aku si Izuan. Sedang enak kami makan di sebuah kedai makan di sana, tibaa-tiba lagu ini dimainkan diradio.

Lagu ini telah aku ambil dari abg kesayangan aku si Garf a.k.a Dech dan beberapa lagu yang aku memang cari. Bagi siapa yang belum atau tak pernah dengar atau sudah lupa tentang lagu ini, dengarlah Sinar fm sebab agak selalu juga mereka memutarkan lagu ini.

Haleeda adalah bekas isteri Azman Adnan dan pernah berlakon beberapa drama tv.

Hayatilah lagu ini sedalam-dalamnya.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home