AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, December 16, 2005

aarrr...ngantuknye..


ermm..pepg lg da bgn anta kakak terchenta g ofis..kol 630pg lak tue...da la tido kol 5 lebih...ngantuk nyerk...
tp dgn ape yg telah aku lalui semalam..aku rase lebih bersyukur dan happy with my life now...i can share everything...secare tak diduga...really really unpredictable...but its true...huhuh...
teringat kat lagu nikki...2 lagu aku ngan naim ske...lagu sgt kene ngan keadaan skang nie...cinta baru dan pinta...aku sgt mesmerize ngan lagu dan keadaan skang...huuhuhu...serius shoot...u r the best ever...
byk aku nak ckp..but later la..skang da kol 930pg...tp aku ngantuk tahap cipanz...so tido dulu la...anyway good luck dear..all da best...
cheers~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home