AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, December 14, 2005

apa yang kurasa...tanpa suara...


entah kenape setiap saat aku membayangi kau...
mungkin kau terlalu dekat pada ku...
tak mungkin hanya ini yg mampu aku nyatakan...
tak siapa yang tahu..
hidup aku tanpa kau..
semakin hari semakin berubah...
kesunyian tapi bahagia...
tiada rasa seksa tiada rasa dahaga...
tapi kau tetap dihati...
hanya kawan tak menepati...
sukar bagi ku untuk luahkan...
biar ku pendam didalam jiwa...
siapa sebenarnya kau disudut jiwa ini...
menanti mimpi ku...

saat ku cuba melupakan mu..
kau hadir tanpa rasa...
entah apa harus aku lakukan...
kau tetap wujud dalam diari hati ku...
mungkin aku rasa hubungan kau dan aku adalah unik...
tiada tanda kawan mahupun cinta...
masih ku simpan kenangan pertama kita bertemu...
walau hanya sebuah buku...
tapi ia penuh bermakna...
takkan ku biarkan ia hilang di ingatan...
sukar bagi ku...

kau sentiasa wujud di hari-hari ku...
bukan kah itu pinta ku...
masih kah aku dapat bertahan tanpa kau...
dan jangan memusnahkan hubungan yang sedia ada...
kasih ku tak sampai...

-frid-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home