AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, June 10, 2007

aku yang bingung....

'tiada hujungnya'

resah fikiran bertongkat curiga,
kisah hati berdulang lara,
bila dilurut kata itu,
sejernih air mengalir duka,
tapi bukan itu yang ku pinta,
sebuah harapan bertaut pada cinta mu,
tidak sedalam,
tidak seluas,
lautan dunia,
kerna takut pada kecewa,
malah bukan satu, dua, tiga,
tidak terhitung dalam kira,
jauh kan aku dari angan,
biar harapan jadi peneman,
tidak mampu menaruh impian.
*******
walau diri ku terlalu cintai nya,
indah bagai di mimpi,
namun nyata,
tiada hujung sebuah perjalanan,
raikan hati bersendirian,
sekadar menanti kasih datang,
membawa perkhabaran,
hati tetap hati,
mahupun ia hidup atau mati,
nekad aku berdepan,
segala kebarangkalian,
aku pasrah demi cinta,
ikhlas aku kota.
********
biar jauh di mata,
makin ia datang pada hati,
semakin larut rasa rindu,
jangan ada jemu,
utusan khabar peneman ku,
jangan putus utusan itu,
kelak hati tanpa nafsu,
bagai jalan tiada tuju,
membawa harapan kemusnahan,
********
tidak!!!!!!!!!!aku tak nak camnie ending nye....walau aku yg karang mende nie....tapi aku tak tau ape kesudahan nye...sebab nie yg aku rasa skang...adehhh...hampeh tol la....tak nak la camnie...
tp nanti aku sudah kan la mende alah nie...sedih nyee....ayoooo!!!!!!!!!
AKU BINGUNG!!!!!!!!
*************************************************************

1 Comments:

Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

bingung kerr?? meh sini org nak kiss...mana tau hilang bingung...chihihii **larikkkkkkk!!!

10:01 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home